COM QUALSEVOL DIA, A UNA CONVERSA, UN DIMARTS, VA SORTIR UNA PREGUNTA:
COM ÉS QUE SOM CUINERS I CUINERES I NO TENIM UNA CUINA A L'AULA?
AQUESTA PREGUNTA VA DERIVAR EN UN DEBAT. UNS VOLIEN UNA CUINA DE VERITAT I ELS ALTRES DEIEN QUE JA LA TENÍEM, REFERINT-SE A LA CUINA DE JOGUINA.
FINALMENT, DESPRÉS DE MOLT DE XERRAR I POSAR EN COMÚ QUE ERA ALLÒ QUE VOLIEN TANT UNS COM ELS ALTRES, VAREN ARRIBAR A LA CONCLUSIÓ QUE A TOTS ELS HI FEIA GANES TENIR UNA CUINA DE VERITAT AMB ESTRIS DE VERES I A ON POGUESSIN CUINAR MENJARS DE VERITAT.
AIXÍ QUE MANS A L'OBRA!
AIXÍ VAREN PASSAR DIES I CONVERSES I A LA FI LA CUINA HAVIA D'ESTAR SITUADA ON HI HAVIA L'AIXETA AMB AIGUA PER PODER RENTAR ELS PLATS DESPRÉS DE CUINAR.
AIXÍ QUE ES VA CANVIAR DE LLOC I ES VA COMENÇAR A PROBAR I A JUGAR AMB ELLA PER VEURE COM ANIRIA MILLOR.
DESPRÉS VA SORTIR LA NECESSITAT DE DUR ESTRIS I UTENSILIS DE CUINA PER FER-LA EL MÉS REAL POSSIBLE.
AIXÍ QUE VÀREM DUR TOT ALLÒ QUE TENGUÈSSIM A CASA I QUE NO NECESSITÀSSIM.
UNA VEGADA TOT PREPARAT, ENS VÀREM POSAR A JUGAR, PERÒ SENSE OBLIDAR-NOS QUE TAMBÉ L'EMPRARÍEM PER CUINAR DE VERES DURANT EL CURS.
PERÒ COM A QUALSEVOL COSA, A VEGADES, EL PRIMER DISSENY NO FUNCIONA I S'HA DE MILLORAR.
EREN TANTS AQUELLS INFANTS QUE VOLIEN ANAR A CUINAR QUE ES MOLESTAVEN ENTRE ELLS A L'HORA DE FER FEINA ,NO HI HAVIA MOLT D'ESPAI PER PODER PREPARAR ELS PLATS, AIXÍ QUE VÀREM HAVER D'AMPLIAR LA CUINA I EL RESULTAT VA SER...
I LA TAULA DE MENJAR MÉS ENFORA DE L'ÀREA DE CUINAT,CREANT AIXÍ DIFERENTS ESPAIS.
MOLTES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES QUE HAN COL·LABORAT PER FER-HO POSSIBLE.
FOTOS
COM ÉS QUE SOM CUINERS I CUINERES I NO TENIM UNA CUINA A L'AULA?
AQUESTA PREGUNTA VA DERIVAR EN UN DEBAT. UNS VOLIEN UNA CUINA DE VERITAT I ELS ALTRES DEIEN QUE JA LA TENÍEM, REFERINT-SE A LA CUINA DE JOGUINA.
FINALMENT, DESPRÉS DE MOLT DE XERRAR I POSAR EN COMÚ QUE ERA ALLÒ QUE VOLIEN TANT UNS COM ELS ALTRES, VAREN ARRIBAR A LA CONCLUSIÓ QUE A TOTS ELS HI FEIA GANES TENIR UNA CUINA DE VERITAT AMB ESTRIS DE VERES I A ON POGUESSIN CUINAR MENJARS DE VERITAT.
AIXÍ QUE MANS A L'OBRA!
- AQUÍ ESTARIA BÉ (LAIA)
-A JO M'AGRADA MÉS ALLÀ (MIREIA)
-NO HI HA ESPAI! ON POSARÍEM LES COSES? (LAIA)
- A UNA ESTANTERIA (LUCÍA)
-AQUÍ, AQUÍ! I LLEVAM EL RACÓ DE CONTES (MATIAS)
- NO, QUE DIUS! SI HO LLEVAM ENS QUEDAM SENSE RACÓ DE PINTAR! (JOAN)
-ALLÀ NO HI HA ESPAI (PERE)
-NECESSITAM AIGUA I ALLÀ NO HI HA ( XAVI)
-IDÒ, TRAVESSAM LA CLASSE DE LA PICA A LA CUINA (MATIAS)
-NO, HAURÀ AIGUA PER TOT! (JOAN)
-HAUREM DE MOURE LA CUINA (XAVI)
AIXÍ QUE ES VA CANVIAR DE LLOC I ES VA COMENÇAR A PROBAR I A JUGAR AMB ELLA PER VEURE COM ANIRIA MILLOR.
DESPRÉS VA SORTIR LA NECESSITAT DE DUR ESTRIS I UTENSILIS DE CUINA PER FER-LA EL MÉS REAL POSSIBLE.
AIXÍ QUE VÀREM DUR TOT ALLÒ QUE TENGUÈSSIM A CASA I QUE NO NECESSITÀSSIM.
PLATS, CULLEROTS, TASSONS, DAVANTALS...
LLEGUMS I MACARRONS PER QUAN EMPRASSIM LA CUINA PER JUGAR...UNA VEGADA TOT PREPARAT, ENS VÀREM POSAR A JUGAR, PERÒ SENSE OBLIDAR-NOS QUE TAMBÉ L'EMPRARÍEM PER CUINAR DE VERES DURANT EL CURS.
EREN TANTS AQUELLS INFANTS QUE VOLIEN ANAR A CUINAR QUE ES MOLESTAVEN ENTRE ELLS A L'HORA DE FER FEINA ,NO HI HAVIA MOLT D'ESPAI PER PODER PREPARAR ELS PLATS, AIXÍ QUE VÀREM HAVER D'AMPLIAR LA CUINA I EL RESULTAT VA SER...
MÉS TAULES DE FEINA,
ELS FOGONS I FORN A UNA ALTRA PART, MÉS A PROP DE LES TAULES DE FEINA I LA TAULA DE MENJAR MÉS ENFORA DE L'ÀREA DE CUINAT,CREANT AIXÍ DIFERENTS ESPAIS.
FOTOS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada